عکاسی با گوشی موبایل

عکاسی با گوشی موبایل
عکاسی با گوشی موبایل نویسنده: آدام برونکورست مترجم: صادق طاهری ناشر: پشوتن نوبت چاپ: زمستان1393 در کنار انجام مکالمات روزمره و امور ارتباطی، یکی از مهم‌ترین کاربردهای گوشی موبایل برای همه‌ی ما، عکس گرفتن و ثبت تصویر است. درواقع ما یک آتلیه عکاسی کامل در دستان خود داریم. می‌توانیم عکس بگیریم، ویرایشش کنیم، و بلافاصله […]
  1. نویسنده : آدام برونکورست 
  2. نوبت چاپ :
  3. ناشر:
  4. تعداد صفحات

عکاسی با گوشی موبایل

نویسنده: آدام برونکورست

مترجم: صادق طاهری

ناشر: پشوتن

نوبت چاپ: زمستان1393

در کنار انجام مکالمات روزمره و امور ارتباطی، یکی از مهم‌ترین کاربردهای گوشی موبایل برای همه‌ی ما، عکس گرفتن و ثبت تصویر است. درواقع ما یک آتلیه عکاسی کامل در دستان خود داریم. می‌توانیم عکس بگیریم، ویرایشش کنیم، و بلافاصله با هر کس دیگری به اشتراکش بگذاریم – حتی اگر در آن سوی دنیا باشد.
همین‌طور که موبایل‌ها و دوربین‌های‌شان پیچیده‌تر می‌شوند، نرم‌افزارهای مرتبط با آن‌ها نیز امکانات بیشتری را در اختیار کاربران می‌گذارند. این برنامه‌ها عملکرد ابتدایی دوربین یک موبایل را بسیار بهبود می‌بخشند و می‌توانند سطح عکاسی شما را به نقطه هیجان‌انگیزی برسانند.
هدف کتاب این است که به شما کمک کند دنیای فوق‌العاده عکاسی با موبایل را از طریق برخی تکنیک‌ها و روش‌های ساده کشف کنید. نویسنده کوشیده‌ است که تا حد امکان برای هر سه سیستم عامل – اپل، ویندوز و اندروید – تکنیک‌هایی معرفی کند.

 

عضو
پیام از
guest
0 نظر
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات