تاریخ فرهنگی عکاسی

تاریخ فرهنگی عکاسی
کتاب تاریخ فرهنگی عکاسی اثر مری وارنر مارین
  1. نویسنده : مری وارنر مارین
  2. نوبت چاپ : 1400
  3. ناشر: حرفه نویسنده
  4. تعداد صفحات 648
کتاب «تاریخ فرهنگی عکاسی» تاریخچه عکاسی را به گونه‌ای بررسی می‌کند که دانش‌آموزان می‌توانند پیشرفت‌های چند جانبه رسانه را بسنجند و زمینه‌های تاریخی و فرهنگی را ببینند که عکاسان در آن زندگی و کار می‌کردند. نظرسنجی جامع مری مارین نشان می دهد که چگونه عکاسی درک ما از جهان را برای همیشه تغییر داده است. این یک تمرکز منحصر به فرد بر کار مبتنی بر عکس معاصر و رسانه های الکترونیکی است.
این کتاب برای آشنایی دانشجویان با عکاسی نوشته شده است، بدون نیاز به دانش فنی قبلی در مورد عکاسی. ویرایش چهارم برای گنجاندن مطالب جدید و گسترش موضوعاتی که اخیرا مورد توجه علمی و عمومی قرار گرفته اند، اصلاح شده است. مطالبی درباره تاریخچه عکاسی در چین، از قرن نوزدهم تا امروز، در نسخه جدید اضافه شده است. برای اولین بار، مربیان پذیرنده ممکن است به مجموعه پاورپوینت حاوی تصاویر بسیاری از کتاب دسترسی پیدا کنند.
مری وارنر مارین استاد دپارتمان هنرهای زیبا در دانشگاه سیراکیوز نیویورک است که در آن دوره‌هایی در مورد تاریخ عکاسی و همچنین نقد هنر و تاریخچه آن تدریس می‌کند. او در سال 2008 برنده جایزه نویسنده هنری بنیاد اندی وارهول برای کار مستمرش در تاریخ و تئوری عکاسی مستند شد
عضو
پیام از
guest
0 نظر
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات