ایسم ها، گرایش های عکاسی

ایسم ها، گرایش های عکاسی
یک راهنمای جذاب و آموزنده برای تمام مکاتب و جنبش‌های مهمی که عکاسی را تا امروز شکل داده‌اند.
  1. نویسنده : اما لوئیس
  2. نوبت چاپ : 1400
  3. ناشر: آبان
  4. تعداد صفحات 160

این مرجع مختصر حجم عظیمی از جزئیات را در یک بسته ی جذاب و کوچک قرار می‌دهد که سیر تکامل عکاسی را از مرحله ی آزمایشی اولیه تا دوران کنونی سلفی دیجیتال ردیابی می‌کند.
کتاب گرایش های عکاسی یک راهنمای بین‌المللی منحصربفرد و گسترده برای عکاسی با بینش علمی مختصر، خوانا، و بدون اصطلاحات تخصصی اما علمی در مورد عکاسان و جنبش‌های 170 سال گذشته است. این کتاب مقدمه‌ای بر عکاسی ارائه می‌کند که با اولین داگرئوتیپ‌ها شروع می‌شود و تا زمان حال اینستاگرام ادامه می‌یابد، با جزئیاتی در مورد حرکات کلیدی، مفاهیم، روش‌ها، سبک‌ها و تاثیر هر حرکت همراه با هنرمندان و آثار اصلی.
در عصری که عکاسی طنین و علاقه – و تمرین‌کنندگان – بیش از هر زمان دیگری دارد، این کتاب هم برای خوانندگان عمومی علاقه‌مند و هم برای دانشجویان رشته ی عکاسی کتابی عالی و جامع است.
کتاب گرایش های عکاسی را مینا سی سی ترجمه کرده است. این کتاب توسط نشر آبان منتشر شده است.
مجموعه «… ایسمها» در آمدی تاریخی پر مکاتب و جنبش های چندین شاخه از فعالیتهای فرهنگی هنری بشر است. در متن هر بخش ضمن معرفی و بررسی مکاتب و جنبش ها، افراد و آثار مهم و تاثیرگذار، مفاهیم و واژگان کلیدی، دقیق و بدون حاشیه معرفی و تشریح شده است. کنار متن اصلی، علاوه بر معرفی منابع ضروری برای مطالعه بیشتر، مکاتب و جنبش های همسو، مکمل و مخالف به منظور جستجوی جامع تر معرفی شده است.

عضو
پیام از
guest
0 نظر
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات