اصول عکاسی دیجیتال

اصول عکاسی دیجیتال
اصول عکاسی دیجیتال نویسنده: فرشید ذوالفقاری ناشر: تصویرسازان نوبت چاپ: دوم، 1391 کتاب اصول عکاسی دیجیتال با این نیت نگاشته شده که تحت نظارت و راهنمایی‌های مربیان عزیز مورد استفاده قرار گرفته و متناسب با سطح و کشش کلاس مطالب آن بسط و گسترش یابد؛ چرا که گاه مطالب ارائه شده با کمی پیچیدگی همراه […]
  1. نویسنده : فرشید ذوالفقاری
  2. نوبت چاپ :
  3. ناشر:
  4. تعداد صفحات

اصول عکاسی دیجیتال

نویسنده: فرشید ذوالفقاری

ناشر: تصویرسازان

نوبت چاپ: دوم، 1391

کتاب اصول عکاسی دیجیتال با این نیت نگاشته شده که تحت نظارت و راهنمایی‌های مربیان عزیز مورد استفاده قرار گرفته و متناسب با سطح و کشش کلاس مطالب آن بسط و گسترش یابد؛ چرا که گاه مطالب ارائه شده با کمی پیچیدگی همراه بوده و گاه به دلیل جلوگیری از طولانی شدن؛ بعضی مباحث به طور خلاصه بیان شده است.

عکاسی حدود دویست سال عمر دارد و در این مدت دچار تغییرات شگرفی گردیده است تا عکاسی کردن و استفاده از عکس برای همگان در هر زمینه‌ای آسان و راحت گردد؛ با وجود این، همان‌قدر که استفاده از امکانات و ابزارهای عکاسی راحت‌تر گشته، امکانات و ابزار پیشرفته‌تری به امکانات قبلی افزوده شده است که جهت استفاده از آن‌ها داشتن اطلاعات و آموختن چگونگی کار با آن‌ها لازم و ضروری گشته است.

امروزه فن‌آوری دیجیتال در تمام زمینه‌های زندگی رسوخ کرده و عکاسی نیز از آن بی‌بهره نمانده است. به کمک این فن‌آوری دوربین‌های عکاسی آن‌قدر کوچک و کم حجم شده‌اند که تقریباً ضمیمه هر تلفن‌همراهی می‌توان آن‌ها را یافت و به همین دلیل می‌توان ادعا کرد هرکس، گونه‌ای از این وسیله را می‌تواند در اختیار داشته باشد و مورد استفاده قرار دهد.

آموزش آنلاین عکاسی

با پیشرفت و تکامل عکاسی دیجیتال به جرات می‌توان گفت در آستانه حذف کامل عکاسی آنالوگ مبتنی بر عکاسی روی فیلم‌های عاسی قرار داریم؛ به همین علت از آن‌جایی که با حذف فیلم و دوربین‌های مربوطه بسیاری از مطالب گذشته کتاب‌های عکاسی کارایی خود را از دست می‌دهند، در کتاب اصول عکاسی دیجیتال جز اشاراتی کوتاه به مباحث فوق باقی مطالب کنار گذاشته شده است.

اگرچه امکانات جدید در عکاسی دیجیتال گرفتن عکس‌های قابل قبول را آسان کرده است، اما امید است پس از پایان این دوره به اندازه‌ای با عکاسی، عوامل و امکانات آن آشنا شده باشید که بتوانید با انتخاب ابزار مناسب، عکس‌های مورد نظرتان را به شکل بهتر و صحیحی ثبت نمایید.

عضو
پیام از
guest
0 نظر
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات